VU EF Rinkdodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos III kurso studentai šį pavasarį dalyvauja L‘OREAL prekės ženklų vystymo konkurse BRANDSTORM. Kovo 12 d. rinkodaros katedroje vykusiame pirmame atrankiniame etape dalyvavo 13 studentų grupių. Aktyvūs buvo ir pagal ERASMUS mainų programą studijuojantys užsieniečiai.
Dalyvavimas konkurse yra Rinkodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos Rinkodaros valdymo paskaitų dalis. Tokio pobūdžio konkursų integravimas į studijų programas studentams suteikia galimybę pasigalinėti su tikrais, nesumodeliuotais rinkos iššūkiais, argumentuoti savo pasiūlymus ne vien rinkodaros teorijos, bet ir verslo logikos požiūriu. Vertinimo komisijai vadovavę L‘OREAL atstovai teigė, jog kai kurios pristatytos idėjos, pavyzdžiui vyriškos šukos su keičiamu kondicionieriaus konteineriu, ar pėdų dezodorantas, buvo išties įdomios ir vertos detalesnių svarstymų. Kitos – pavyzdžiui, sausas šampūnas – gana netikėtos, bet, manytina, ateityje taip pat galėtų būti paklausios. Susumavus atrankos vertinimo rezultatus paskelbta nugalėjusi grupė: Justas Morkūnas, Rugilė Čemerkaitė ir Vaida Jonavičiūtė, pasiūlę praplėsti KIEHL‘s ženklo portfelį barzdos ir ūsų priežiūros priemonių linija. Kovo 19 dieną Justas, Rugilė ir Vaida savo idėją pristatė Rygoje, Stokholmo ekonomikos aukštojoje mokykloje vykusiame regioniniame atrankos etape. Per keletą dienų regioninė BRANDSTORM vertinimo komisija turi nuspręsti kuri iš komandų labiausiai verta galimybės savo idėją pristatyti Paryžiuje.
BRANDSTORM – kiekvienais metais rengiamas tarptautinis konkursas, kuriame dalyvauja studentai iš viso pasaulio universitetų. Konkurso tikslas – pateikti tolimesnės plėtros pasiūlymus vienam iš L‘Oreal šeimos ženklų. Šiemet L‘Oreal užduotis susijusi su KIEHL‘S – išskirtiniu vyrų kosmetikos prekės ženklu. Atrankiniai konkurso etapai vyksta universitetų, nacionaliniu ir regioniu lygmenimis; juos praėjusios grupės vyksta į baigiamąjį etapą Paryžiuje, kur savo idėjas pristato L‘Oreal kompanijos vadovams.