VU Ekonomikos fakulteto Rinkdodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos III kurso studentai Justas Morkūnas, Rugilė Čemerkaitė ir Vaida Jonavičiūtė L‘OREAL BRANDSTORM konkurso paskutiniame - regioniame atrankos etape užėmė trečiąją vietą. Šis etapas vyko Taline, o dalyviai savo idėjas pristatinėjo L‘Oreal kompanijos vadovybei.
Tai buvo paskutinis atrankinis pasaulinio konkurso etapas prieš Paryžiuje rengiamą finalą. Jame dalyvavo 101 komanda iš Baltijos valstybių aukštųjų mokyklų. Nugalėtoja tapo komanda iš Estijos, o antrą vietą užėmė Stockholm School of Economics in Riga studentai. Iš Lietuvos aukštųjų mokyklų šiame konkurse taip pat varžėsi ISM grupė. "L’Orea'lio žmonėms labai patiko mūsų komunikacijos strategija, deja, nebuvome gerai padirbėję su pačiu produktu. Jei ši dalis būtų buvusi stipresnė, anot vertintojų, būtume laimėję", - pasakojo EF studentai.
Dalyvavimas konkurse yra Rinkodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos Rinkodaros valdymo studijų dalis. Tokio pobūdžio įvykių integravimas į studijų programas studentams suteikia galimybę pasigalinėti su tikrais, nesumodeliuotais rinkos iššūkiais, argumentuoti savo pasiūlymus ne vien rinkodaros teorijos, bet ir verslo logikos požiūriu.
BRANDSTORM – kiekvienais metais rengiamas tarptautinis konkursas, kuriame dalyvauja studentai iš viso pasaulio universitetų. Konkurso tikslas – pateikti tolimesnės plėtros pasiūlymus vienam iš L‘Oreal šeimos ženklų. Šiemet L‘Oreal užduotis susijusi su KIEHL‘S – išskirtiniu vyrų kosmetikos prekės ženklu. Atrankiniai konkurso etapai vyksta universitetų, nacionaliniu ir regioniu lygmenimis; juos praėjusios grupės vyksta į baigiamąjį etapą Paryžiuje, kur savo idėjas pristato L‘Oreal kompanijos vadovams.
Sveikiname Justą Morkūną, Rugilę Čemerkaitę ir Vaidą Jonavičiūtę su laimėjimu!