Dalinamės akimirkomis iš 16-osios "EuroMed" verslo akademijos konferencijos "Verslo transformacija nestabilioje aplinkoje". Dėkojame visiems dalyviams ir išskirtiniams pranešėjams, kurie dalijosi aktualiais tyrimais. Konferencijoje dalyvavo daugiau kaip 200 mokslininkų iš daugiau kaip 30 šalių, kurie pristatė tyrimus apie verslo transformacijas, įvykusias ar vykstančias COVID-19 pandemijos ir konfliktų kontekste. Tris intensyvias konferencijos dienas dalyviai klausėsi įkvepiančių pranešimų, dalyvavo vertingose mokslinėse diskusijose ir turėjo galimybę megzti prasmingas partnerystes ateičiai. Tikime, kad tai išaugs į profesinius bendradarbiavimo ryšius ir aukštos kokybės būsimus mokslinius tyrimus visame pasaulyje!

Daugiau nuotraukų rasite čia

Rinkodaros, kaip organizacijos veiksmų, kuriais siekiama sukurti ir pateikti rinkai ekonominę vertę, sritis yra užprogramuota keistis tokiu greičiu, kaip keičiasi vartotojo poreikiai, ir atsižvelgiant į tai, kaip sparčiai vystosi naujos technologijos. 2023 metus drąsiai galima vadinti rinkodaros įrankių transformacijos era, nes rinkodaros specialistai vis drąsiau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais ir atranda naujų reklamos turinio kūrimo, klientų segmentacijos, reklamos kampanijų optimizavimo, tiesioginių pasiūlymų siuntimo galimybių ar būdų kitiems verslo tikslams pasiekti.

 

Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto mokslininkų grupė atliko tyrimą, orientuotą į finansinių technologijų galimybes turizmo rinkoje. „Nors rinkoje dažnai pastebimas susidomėjimas finansinėmis technologijomis ar su jomis susijusiomis idėjomis, tyrimų šioje srityje vis dar atliekama nepakankamai“, – teigia mokslininkė, projekto vadovė prof. Alfreda Šapkauskienė.

Nesvarbu, kokiame socialiniame burbule gyventume, kiekvienas esame girdėjęs gandų apie NATO ir Vakarų partnerių neveiksnumą Baltijos šalių karo su Rusija atveju, apie korumpuotą šalies valdžią, nupirktą teisinę sistemą ar kyšius siekiant karjeros. Vis dėlto retai kada susimąstome, kad šie gandai – tai Rusijos tikslingai Baltijos šalyse skleidžiamos dezinformacijos naratyvai. Apie tai, kokios žmonių grupės dezinformacijai imliausios, kokios pagrindinės dezinformacijos kryptys ir tikslai Baltijos šalyse, Vilniaus Universiteto mokslo populiarinimo žurnalui „Spectrum“ pasakojo Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto mokslininkas dr. Mangirdas Morkūnas.

Puslapis 16 iš 110