VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto studentai bei dėstytojai nuo šiol galės naudotis modernia, studijoms ir dėstymui pritaikyta įranga. Balandžio mėnesį  buvusio VU rektoriaus anūko Vytauto Bučo iniciatyva atnaujinta auditorija, suteikianti naujas galimybes bei įprasminanti Jono Bučo atminimą. Auditorijoje įrengtos techninės priemonės (interaktyvi lenta, ekranai, kameros ir k.t.) leis patogiau organizuoti paskaitas, egzaminus, seminarus, susitikimus ir konferencijas.

 

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) kviečia startuolius ir norinčius juos įkurti registruotis į jau trečiąjį „TechHub“ pre-akceleratoriaus ciklą. Programos metu 25 startuoliai dalyvaus tris mėnesius trunkančiuose mokymuose, kuriuose su inovacijų ekspertų ir asmeninių mentorių pagalba turės galimybę vystyti savo idėjas, gaus reikalingų žinių tolesnei verslo plėtrai, susipažins su investuotojais ir verslo angelais, turės galimybę pasipildyti komandos nariais ir gaus 25 000 Eur vertės paslaugų.

 

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais – viena svarbiausių startuolių ir apskritai bet kokio sėkmingo verslo užduočių. Tačiau prasta rinkodara inovatyviems verslams dažnai pakiša koją, ypač, kai steigėjai yra susikoncentravę vien į technologiją ir produkto kūrimą. Kaip ir kada startuoliams žengti pirmuosius rinkodaros ir komunikacijos žingsnius? Kaip patraukti klientų ir investuotojų dėmesį?

Puslapis 70 iš 110