Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) kviečia startuolius ir norinčius juos įkurti registruotis į jau trečiąjį „TechHub“ pre-akceleratoriaus ciklą. Programos metu 25 startuoliai dalyvaus tris mėnesius trunkančiuose mokymuose, kuriuose su inovacijų ekspertų ir asmeninių mentorių pagalba turės galimybę vystyti savo idėjas, gaus reikalingų žinių tolesnei verslo plėtrai, susipažins su investuotojais ir verslo angelais, turės galimybę pasipildyti komandos nariais ir gaus 25 000 Eur vertės paslaugų.

 

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais – viena svarbiausių startuolių ir apskritai bet kokio sėkmingo verslo užduočių. Tačiau prasta rinkodara inovatyviems verslams dažnai pakiša koją, ypač, kai steigėjai yra susikoncentravę vien į technologiją ir produkto kūrimą. Kaip ir kada startuoliams žengti pirmuosius rinkodaros ir komunikacijos žingsnius? Kaip patraukti klientų ir investuotojų dėmesį?

 

The 13th International ACM Conference on Web Science in 2021 (WebSci’21) is an interdisciplinary conference where a multitude of research disciplines converge with the purpose of creating a greater insight into a complex global Web than the sum of their individual parts.

Puslapis 74 iš 114