Programa „Rinkodara ir integruota komunikacija“ rengia aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie sėkmingai dirba sparčiai kintančioje globalioje aplinkoje, reikalaujančioje integruoti rinkodaros analitiką su moderniais komunikavimo veiksmais. Kviečiame studijuoti tuos, kuriuos domina dinamiškos rinkodaros ir pirkėjų bei vartotojų elgsenos studijos, kurios skatina inovatyvumą ir ugdo nuolatinio tobulėjimo įgūdžius, siekiant sėkmingos karjeros rinkodaros ir komunikavimo srityse.
Daugiau informacijos Jums suteiks fakulteto studijų koordinatorius:
Tvarkaraštis
Rinkodara ir integruota komunikacija – tai pusantrų metų trunkančios studijos (arba du metus, jei siekiama dvigubo diplomo su Neapolio Parthenope arba Parmos universitetais), vykdomos lietuvių kalba gyvai. Studijos vyksta darbo dienų vakarais nuo 17.45 iki 21.00 val. Kiekvieno semestro metu studijuojami 4-6 skirtingi dalykai (studijos vykdomos moduliais, po 1-2 studijų dalykus vienu metu, kuriuos atsiskaičius pradedama mokytis kitų). Magistro baigiamasis darbas ginamas trimis etapais – pirmame, antrame ir trečiame semestruose.
Programos turinys
Studijų metu išmoksite atlikti rinkodaros tyrimus ir atlikti apklausos duomenų statistinę analizę. Susipažinsite su rinkodaros valdymu ir strateginiu prekės ženklo valdymu. Studijuodami integruotą komunikaciją, skaitmeninės rinkodaros komunikaciją ir korporatyvios komunikacijos valdymą išmoksite komunikavimo su įvairiomis interesų grupėmis bei rinkos komunikavimo principų. Turėsite įvairių galimybių studijuoti rinkodarai artimus dalykus - tarpkultūrinę vadybą, organizacinę psichologiją ir pardavimo valdymą ir pan.
Studijų išskirtinumas
Programa pristato rinkodaros ir komunikavimo naujoves multidimensinėje (ne tik skaitmeninėjė!) aplinkoje
Visi programos pagrindinių dalykų dėstytojai turi praktinio darbo versle patirties, į paskaitas kviečiami svečiai iš žinomų įmonių
Dalį dalykų dėsto geriausi specialistai iš kitų šalių (anglų kalba)
Studijuojant papildomą ketvirtąjį semestrą suteikiama dvigubo diplomo galimybė su Neapolio Parthenope universitetu (Italija) arba Parmos universitetu
Studijos intensyvios ir reikalaujančios pastangų, tačiau studijų procesas patrauklus, o rezultatai – atveriantys puikias karjeros galimybes
Reikalavimai stojantiesiems
Stojantieji į šią studijų programa turi atitikti bent vieną iš žemiau nurodytų kriterijų:
1) Pabaigtos pirmosios pakopos universitetinės studijos Ekonomikos arba Verslo ir viešosios vadybos kryptyse.
2) Pabaigtos kitų krypčių pirmosios pakopos universitetinės studijos ir išklausyta ne mažiau 20 ECTS iš vadybos, rinkodaros bei kitų dalykų iš vadybos ir ekonomikos arba kitų su programos turiniu susijusių socialinių mokslų krypčių arba pabaigtos kitų krypčių pirmosios pakopos universitetinės studijos ir išklausytos papildomosios* studijos VU EVAF.
3) Pabaigtos profesinio bakalauro studijos bei ir išklausytos papildomosios* studijos VU EVAF.
4) Pabaigtos pirmosios pakopos kitų krypčių universitetinės studijos ir įgyta bent dvejų metų profilinė darbo patirtis pagal studijų programą, į kurią stojama.
* Asmenys, papildomąsias studijas baigę kituose universitetuose, gali pretenduoti tik tuo atveju, jeigu baigtos papildomosios studijos atitinka Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto reikalavimus papildomosioms studijoms ir pateikia papildomųjų studijų baigimo pažymėjimą.
Apklausos duomenų statistinė analizė naudojant SPSS
Integruota rinkodaros komunikacija
Strateginis prekės ženklo valdymas
Magistro baigiamasis darbas (kryptis: rinkodara)
Pasirenkamieji dalykai:
Organizacinė psichologija
Tarptautinė elektroninė komercija ir elektroninė rinkodara
Karjera
"Komunikacijos požiūriu mūsų pasaulis yra sudėtingas. Pirmiausia, jis labai nestabilus ir pagrindinis šio nestabilumo šaltinis esame mes, žmonės - savo mintimis, kalbomis, elgesiu nuolat keičiantys aplinką. Be to, pati komunikacija savyje turi prigimtinio chaoso, kurį nulemia kūrybos proceso stichija, beribė idėjų aibė ir neracionali žmogaus bei jų grupių elgsena. Maža to, prieš keletą dešimtmečių gimęs internetas ir jo tąsa socialiniai tinklai, pasaulį komunikacijai daro dar sudėtingesniu.
Bet kurios organizacijos - privačios įmonės, valstybės institucijos ar vietos bendruomenės - pirminis komunikacijos tikslas yra informacijos bei komunikacijos valdymas ir kontrolė, nes tik tokiu būdu ji gali pasiekti savo tikslų: ginti ir stiprinti reputaciją, kuo daugiau parduoti klientams, suvaldyti komunikacijos krizes ir t.t.
Praėjusiame amžiuje buvo įprasta laikytis skirstymo, kad rinkodaros žmonės galvoja tik apie pardavimus bei reklamą, o integruotos komunikacijos - apie reputaciją, krizes ir žurnalistus. Šiandien šios ribos išsitrina, nes komunikacijos pasaulis tapo per sudėtingas ir keičiasi pernelyg greitai. Tad organizacijai vis vertingesniais tampa tie komunikacijos profesionalai, kurie sugeba į komunikaciją žiūrėti integruotai, suvokia bei moka apjungti anksčiau skirtingas disciplinas: reklamą, rinkodarą, ryšius su visuomene, ryšius su žiniasklaida, krizių valdymą ir kt. Tokie specialistai gali organizacijai suteikti stabilumą - sukurdami struktūrą, kuri adaptuojasi sudėtingame pasaulyje ir geba lanksčiai reaguoti į nuolatinius jo pokyčius."
Kęstutis Gečas, Kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros "INK agency" vyresnysis partneris
"Verslo pasaulis inertiškas, pokyčiai - neišvengiama jo dalis, o rinkodara yra ta disciplina, kur pokyčiai turi būti pirmiausiai pamatyti, suprasti, netgi numatyti ar suprognozuoti inovacijomis iš anksto. Klientas šiandien kelia aukštus reikalavimus verslui, jo pažinimas, jo poreikių, jo kelionės supratimas ir gebėjimas taikliai atliepti tai skirtinguose prekės ženklo ir kliento susitikimo taškuose - pagrindinis iššūkis ir kartu sudėtingas tikslas šių dienų rinkodaros vadovui ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Rinkodaros vadovas šiandien privalo ne tik gerai išmanyti tradicinės rinkodaros veikimo dėsnius, bei ir puikiai suprasti, kaip veikia skaitmeninė rinkodara; jis privalo gebėti apjungti tradicinius ir skaitmeninis sprendimus ir juos integraliai naudoti; jam reikalingos žinios ir kompetencijos analizuoti ir suprasti duomenis, kurie šiandien kaupiami ir atkeliauja apie klientą ir jo elgseną, taip pat - jis turi megzti ryšius tiek su vidaus, tiek su išorės auditorijomis, nes šiandien stipriausi prekės ženklo ambasadoriai gali būti būtent įmonės darbuotojai. Pasaulyje fiksuojama, kad rinkodaros vadovo vaidmuo keičiasi iš esmės, jam šiandien jau neužtenka vien tik profesinių kompetencijų, kartu reikalingi geri vadybiniai įgūdžiai, bei lyderystė, todėl žinios ir praktikos, kurios įgyjamos magistro studijose - geras pagrindas, siekiant ne tik daryti sėkmingą karjerą, bet ir asmeniškai bei profesiškai tobulėti, bei tiesiog gerai jaustis šiuolaikiniame verslo pasaulyje."
Giedrius Juozapavičius, Lima valdybos narys, Švietimo grupės vadovas
Atsiliepimai
"Magistrantūros studijos „Rinkodaros ir integruotos komunikacijos“ programoje buvo įkvepiantis iššūkis, leidęs iš tiesų patirti atradimo džiaugsmą. Į šias studijas atėjau iš kūrybinės specialybės, todėl viso mokymosi proceso metu itin vertinau programos ir dėstytojų lankstumą, dėl kurio čia galėjau pritaikyti savo turimas žinias, atrasti naujų jų panaudojimo būdų, skaičius sieti su kūryba, analizę – su netikėtomis idėjomis. Sutikau puikių žmonių – dėstytojų, kolegų, – galinčių ne tik teoriškai nagrinėti rinkodaros ar komunikacijos temas, bet ir praktiškai kurti pokytį minėtose srityse. Visos šios patirtys reikšmingai prisidėjo formuojant mano, kaip jauno specialisto, požiūrį, atidumą ir profesines kompetencijas. Už tai esu dėkinga fakultetui ir šiai programai, kurioje dirba ir auga profesionalai."
Neda Letukytė, LRT Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus projektų vadovė
"Rinkodaros ir integruotos komunikacijos studijos – puikus būdas turimas praktines žinias „sudėlioti į lentynėles", jas pagilinti ir tuo pagrindu ugdyti strateginį mąstymą. Džiaugiuosi, kad šiame procese mus lydėjo dėstytojai-rinkodaros praktikai, kurie akademines žinias grindžia ir savo profesine patirtimi. Nereikia pamiršti, kad buvę grupiokai šiuo metu – jau rinkodaros vadovai, su kuriais smagu ne tik šiltai pabendrauti bet ir pasikonsultuoti profesiniais klausimais.“
Vita Žaliauskienė, AVON Cosmetics Komunikacijos vadovė Baltijos šalims ir Suomijai
"„Rinkodaros ir integruotos komunikacijos“ magistro studijų programa leido man pasiekti savo tikslus – ne tik baigti šios programos studijas Vilniaus Universitete, bet ir pratęsti jas Neapolio Parthenope universitete Italijoje. Su šiuo universitetu programą sieja dvigubo diplomo sutartis, kuria aš ir pasinaudojau. Pasinaudojusi šia galimybe dabar galiu drąsiai teigti, jog tai buvo pats teisingiausias pasirinkimas, o įgytas žinias bei sukauptą tarptautinę patirtį galiu taikyti savo tolimesnėje karjeroje bei didžiuotis dviem magistro diplomais!"
Aira Janonytė, Projektų vadovė, SERMO
"Magistro studijos buvo labai svarbus ir reikšmingas pasirinkimas mano karjeros perspektyvoje, kadangi sudaryta programa ne tik labai turtinga savo turiniu, bet kartu ir gili, apimanti svarbiausius aspektus rinkodaros specialisto ar vadovo kompetencijoms ugdyti. Vienas iš svarbiausių aspektų - šioje programoje dėsto kompetetingi įvairių sričių profesionalai, kurie ne tik dalinasi žiniomis, bet ir puikiai valdo diskusijas, įpina praktines užduotis į mokymosi procesą, žadina smalsumą. Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro programa man suteikė ne tik išskirtinį pranašumą darbo rinkoje ir leido tikslingai judėti norimos karjeros link, bet ir leido susikurti tvarų pažinčių ratą su įvairių sričių profesionalais. Šią studijų programą renkasi žmonės nuo rinkodaros specialisto iki įmonės vadovo, todėl kompetencijų „katilas“, kuris sutinkamas šioje programoje, yra vienas didžiausių neplanuotų privalumų, kurį galima gauti. Šią programą pavadinčiau tikru lobynu Rinkodaros ir komunikacijos specialistams, nes ji didina Lietuvos rinkodaros specialistų kompetencijas, jas keldama į pasaulinį lygį. Ačiū VU už tai!"
Rasa Švelnikaitė, Ad Fingers skaitmeninės reklamos agentūros Vadybos skyriaus vadovė"
"Rinkodaros ir integruotos komunikacijos studijų programa – puikus teorinių ir praktinių žinių derinys. Ši specialybė unikali rinkoje, nes sujungia ne tik rinkodaros studijų programą, bet ir supažindina studentus su viešųjų ryšių pagrindais bei rinkos tyrimais. Visa tai didelis konkurencinis pranašumas jaunam rinkodaros specialistui. Džiaugiuosi, turėjusi galimybę mokytis iš tikrų savo srities profesionalų, ne tik dėstytojų, bet ir gausybės kviestinių lektorių, kurie suteikia galimybę pamatyti kaip teorinės žinios yra pritaikomos praktikoje bei dar labiau sudominti šia specialybe. Visų studijų metu vyrauja draugiška atmosfera, dėstytojai geba įdomiai perteikti žinias, sudominti savo dėstomu dalyku, studentai yra skatinami diskutuoti, reikšti savo nuomonę, pristatyti savo idėjas. Šiuo aspektu magistro studijos atitiko mano lūkesčius, gauti ne tik naudingų teorinių žinių, bet ir kuo daugiau praktikos, atvejo analizių, dalyvauti diskusijose bei būti skatinamai mąstyti strategiškai."
Vaida Lukauskaitė, Candy Hoover Group rinkodaros vadybininkė
Jei studentas (klausytojas) nutraukia studijų sutartį, sumokėtos studijų įmokos, atitinkančios metinę studijų kainą (studijuojamų dalykų kainą), grąžinamos Senato nustatyta tvarka.
Valstybės remiamas paskolas iš kredito įstaigų lėšų turi teisę gauti aukštųjų mokyklų pirmosios pakopos, vientisųjų studijų, antrosios pakopos, trečiosios pakopos studentai, rezidentai, profesinių studijų studentai.
Studentai gali gauti valstybės remiamas paskolas:
paskolą studijų kainai sumokėti (šios paskolos suma per vienerius studijų metus negali viršyti studento už studijų metus mokamos studijų kainos ar jos dalies);
paskolą gyvenimo išlaidoms (iki 2 000,00 EUR per metus);
paskolą dalinėms studijoms pagal tarptautines (tarpžinybines) sutartis (iki 2 400,00 EUR per metus).
Paskolos gavėjo bendra pagal numatytą tvarką gautų paskolų suma, neįskaitant palūkanų, negali būti didesnė nei 385 BSI. Valstybės remiamos paskolos skolinamos eurais.
Paskolos studijų kainai sumokėti yra pervedamos į aukštosios mokyklos sąskaitą kiekvieną semestrą. Paskolos gyvenimo išlaidoms pervedamos į asmeninę paskolos gavėjo sąskaitą lygiomis dalimis kas mėnesį. Paskolos dalinėms studijoms pagal tarptautines (tarpžinybines) sutartis pervedamos visa suma iš karto į asmeninę paskolos gavėjo sąskaitą.
Valstybės remiamos paskolos sutartyje nustatomos valstybės garantijų sąlygos, paskolos rūšis, suma, palūkanų tipas ir dydis (kintamų palūkanų atveju – palūkanų bazė ir maksimalus maržos dydis), paskolos grąžinimo ir palūkanų mokėjimo tvarka, kitos suteikimo ir grąžinimo sąlygos. Valstybės remiamos paskolos palūkanos pradedamos skaičiuoti nuo valstybės remiamos paskolos išmokėjimo datos ir skaičiuojamos nuo išmokėtos ir negrąžintos valstybės remiamos paskolos dalies. Palūkanos, skaičiuojamos studijų metu, gali būti apmokėtos iš Fondo disponuojamų lėšų.
Valstybės remiama paskola pradedama grąžinti ne vėliau kaip po 12 mėnesių po studijų baigimo, nutraukimo ar išbraukimo, ir grąžinama ne vėliau kaip per 15 metų nuo paskolos grąžinimo pradžios.
Tais atvejais, kai lėšų valstybės remiamoms paskoloms teikti poreikis neviršija valstybės remiamos paskoloms teikti numatytos lėšų sumos, į studentų, kuriems siūloma sudaryti valstybės remiamų paskolų sutartis, sąrašą įtraukiami visi studentai, tinkamai užpildę prašymą-anketą valstybės remiamai paskolai gauti. Tais atvejais, kai lėšų poreikis valstybės remiamoms paskoloms teikti viršija numatytą lėšų sumą, studentų, kuriems siūloma sudaryti valstybės remiamų paskolų sutartis su kredito įstaiga, sąrašas sudaromas atsižvelgiant į prašomos valstybės remiamos paskolos paskirtį, studento socialinę padėtį, studentų studijų dalykų įvertinimų vidurkį per semestrą (pirmąjį studijų semestrą – stojamojo balo sumą), prašymo pateikimo laiką.
Visų rūšių valstybės remiamos paskolos teikiamos kasmet rudens semestre. Studentas, norintis gauti paskolą, turi registruotis Fondo interneto svetainėje užpildydamas nustatytos formos prašymą-anketą. Apie paskolų teikimo pradžią, studentų registravimo pradžios ir pabaigos datas skelbiama Fondo interneto svetainėje.
Studentams aktyviai dalyvaujantiems Universiteto kultūrinėje veikloje, sportinėje veikloje ir atstovaujant Universitetą, dalyvaujant Universiteto mokslinėje veikloje arba studijuojant mažiau kreditų nei numatyta studijų plane Fakulteto dekano sprendimu studijų įmoka gali būti sumažinta ne mažiau nei 30 % ir ne daugiau nei 90 %.
Rinkodaros ir integruotos komunikacijos studijų programos studentai gali vykti dvigubo dipomo studijoms į Parmos universitetą arba į Neapolio Parthenope universitetą Italijoje.
Dvigubo diplomo studijos leidžia ne tik pagilinti dalykines žinias, bet ir įgyti antrąjį partnerinio universiteto diplomą remiantis studijų programų turinio ir ugdomų kompetencijų panašumu.
Į dvigubo diplomo studijas vykstama papildomą ketvirtąjį studijų semestrą įvykdžius visus programos reikalavimus, bet dar negynus Magistro baigiamojo darbo, tad antrąjį magistro diplomą suteikiančios studijos vyks vos vieną semestrą.
Magistro baigiamasis darbas ginamas Vilniaus universitete sugrįžus po dvigubo diplomo studijų (arba tų pačių metų birželį, arba kitų metų sausį, priklausomai nuo egzaminų partneriniame universitete datų).
Dvigubo diplomo studijų partneriniame universitete metu studijuojami šie, iš anksto sutarti studijų dalykai: