Džiaugiamės dar vienu paskatinimu VU EVAF studentams! VU EVAF dėstytojas, UAB „Voltronas LT“ vadovas ir energetinės ekonomikos tyrėjas Tomas Karpavičius nori paskatinti mūsų fakulteto studentus, rašančius baigiamuosius bakalauro ir magistro darbus skirti daugiau dėmesio energetikos ir energetinės ekonomikos temoms. Tomas Karpavičius įsteigė vardinę 500 Eur stipendiją bakalauro ir magistro baigiamuosius darbus rašantiems studentams.

 VIS

Visi jau neabejotinai žino apie dirbtinio intelekto (DI) įrankius, o galbūt ir naudojasi jais. Kasdien girdime apie naujas DI programas, klausomės prognozių apie negrįžtamus pokyčius visuomenėje ir DI revoliuciją. Yra net teigiančių, kad netrukus DI pakeis žmones versle ir kitose mūsų veiklos srityse. Kiek vis dėlto yra tiesos šiose prognozėse ir grėsmėse? Kiek ir kokių užduočių jau galime patikėti DI ir technologijoms apskritai, o kur vis dar svarbus žmogiškasis faktorius? Apie tai kalbamės su Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Ekonominės informatikos katedros profesoriumi, Verslo informacinių sistemų bakalauro programos vadovu prof. Rimvydu Skyriumi.

 

Elektroninės parduotuvės, norėdamos padidinti konkurencinį pranašumą, taiko įvairias kūrybiškas strategijas. Viena įdomesnių strategijų yra žaidybinių elementų naudojimas elektroninėse pardavimo platformose. Šios strategijos esmė – įtraukti pirkėjus į įvairias žaidybines užduotis, kurias atlikę jie yra apdovanojami ženkleliais, virtualiomis dovanomis, reitinguojami lyderių lentelėse ir pan. Žaidybiniai elementai yra daug sudėtingesni nei nuolaidos, dovanos ar kitos naudojamos rinkodaros technikos, nes norint taikyti žaidybinius elementus reikalingi ne tik strateginiai, kūrybiniai, tačiau ir grafinio dizaino bei IT sprendimai.

Puslapis 7 iš 114