Bendrovės „Intermedix“ paslaugų centro žmogiškųjų išteklių direktorė Simona Vabalė teigia, kad visi darbuotojai, nepaisant to, kurioje pasaulio vietoje dirba, visų pirma nori gauti sąžiningą darbo užmokestį, atitinkantį jų kompetencijas, reikalingas darbe. „Be to, organizacijos nariai siekia augti, tobulėti, daryti reikšmingą pokytį. Kiekvienas darbuotojas nori priklausyti komandai ir jaustis jos dalimi“, – sako Kaune įsikūrusio JAV bendrovės paslaugų centro atstovė. Pasak jos, tarptautinės kompanijos darbuotojų motyvacijos sistemos turi atitikti konkrečiame regione dirbančių darbuotojų poreikius. „Skirtinguose regionuose gali skirtis darbuotojų demografinė situacija, poreikiai, kultūrinės normos, tam tikri įstatymai ir kita. Pavyzdžiui, Jungtinėse Valstijose viena iš svarbiausių papildomų naudų yra laikomas sveikatos draudimas, nes, kaip žinia, JAV sveikatos priežiūros ar gydymo paslaugos yra labai brangios“, – dėsto p. Vabalė.