Ar Tavo galvoje jau sukasi klausimas, o kas toliau? Studijų baigimo laikotarpis gali sukelti daug įvairiausių emocijų nuo palengvėjimo ir džiaugsmo iki pasimetimo ar nerimo.

Norime padėti Tau užtikrintai priimti ateities iššūkius!

Kovo 22 d. 15:00–18:30 kviečiame Tave į VU vasarą baigiantiems absolventams skirtą renginį, kurio metu suteiksime visą svarbiausią informaciją apie procesus po studijų baigimo. Nesvarbu, ar šiemet baigsi bakalauro, magistrantūros ar vientisąsias studijas. Ar turi aiškų karjeros kelią, ar esi savęs pažinimo etape ir tik pradedi galvoti, ką norėtum veikti ateityje – čia naudingos informacijos ras kiekvienas.

 

Kovo 12 d., antradienį, 15.00 val. vyks Ukrainos mokslininkių, žurnalisčių ir aktyvių žmogaus teisių gynėjų prof. Gannos Kharlamovos ir prof. Irynos Izarovos elektroninės knygos „Children in Times of War: Resilient Life-Stories / Resilience Biographies / Resilience Memories“ pristatymas. Knygos pristatymą organizuoja Vilniaus universiteto (VU) Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas ir VU Filosofijos fakultetas, leidimą iš dalies finansavo „1K“ paramos fondas.

 

Džiaugiamės galėdami pakviesti visus į Ekonominės ekspertizės centro mokslo seminarą. Kovo 7 d. (ketvirtadienį) 417 auditorijoje ir MS Teams Junghum Park pristatys temą: „Feedback Effects, Market Valuations, and Real Efficiency

Trumpa seminaro apžvalga

Šiame straipsnyje nagrinėjama trumparegiško įmonių elgesio ir vadinamojo grįžtamojo ryšio efekto, kai finansinėse kainose yra naudingos informacijos įmonių sprendimams priimti, tarpusavio priklausomybė. Grįžtamojo ryšio efektą modeliuojame standartinėje prekybos aplinkoje, išskyrus tai, kad pusiausvyros egzistavimą ir jos analizę užtikrina Pareto produktyvumo pasiskirstymas. Analizė rodo, kad grįžtamojo ryšio efektas sukelia kainų infliaciją ir iš to kylantį ilgalaikį neefektyvumą, kurį galima paaiškinti inovacijų strategijų kontekste. Tai rodo iššūkį, kylantį plečiant argumentą dėl finansų rinkų informacinio vaidmens, siekiant ilgalaikio gamybos efektyvumo.

Per pastaruosius dešimt metų rinkodaros sritis išgyveno keletą svarbių pokyčių, paskatintų technologijų pažangos, pasaulinės ekonomikos integracijos ir vartotojų elgsenos kaitos: duomenų analitika tapo neatsiejama rinkodaros dalimi, dar daugiau dėmesio imta skirti technikoms vartotojų dėmesiui pritraukti, sėkmingiems rinkodaros veiksmams atlikti reikia integruoto marketingo ir komunikacijos kompetencijų. Dėl šių pokyčių rinkodaros specialistų paklausa vis didėja. Darbo statistikos biuro (Bureau of Labor Statistics) tyrimo duomenimis, nuo 2022 m. iki 2032 m. bendras reklamos, reklamos ir rinkodaros vadybininkų užimtumas padidės 6 procentais – daugiau nei visų profesijų vidurkis. Vis dėlto organizacijos, ieškodamos rinkodaros specialistų, susiduria su nemenku iššūkiu: nors norinčiųjų išmėginti rinkodarininko kėdę gausybė, tačiau rasti tinkamų žinių ir įgūdžių turinčių kandidatų į siūlomas pozicijas – ne taip jau ir paprasta. Apie rinkodaros specialisto darbą ir jam reikalingas kompetencijas pasakoja rinkodaros mokymų agentūros „StartupbrandDNR“ įkūrėja, Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto dėstytoja Aurelija Šilinskaitė.

Puslapis 4 iš 108
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos